Senin, 27 Oktober 2014

Lirik lagu dan Video Rabiosa

Rabiosa,

If you don’t get enough I’ll make it double,
I got my boy now in big, big trouble,
You know I want you
Atracao ahi.
Ratata…

You’ve got too much of that sex appeal,
Don’t play around because I’m for real,
You see, that road isn’t meant for me,
You know I want you amarrao aqui.

Oye, papi!
If you like it mocha
Come get a little closer,
And bite me en la boca. 2x

Rabiosa, rabiosa…
Come closer, come pull me closer.
Yo soy rabiosa, rabiosa…
Come closer, come pull me closer.

Rabiosa,
If you don’t get enough I’ll make it double,
I’m tryin to have fun and
I love you, but you want me,
Atracao. (ratata)

You got a lot of sex appeal,
Now baby I’m for real,
You see that road isn’t meant for me,
You know I want you amarrao aqui.

Oye, mami!
Let me get that mocha
Come get a little closer,
And bite me en la boca.
Oye, papi!
If you like it mocha
Come get a little closer,
And bite me en la boca. 2x

Rabiosa, rabiosa…
Come closer, come pull me closer.
Yo soy rabiosa, rabiosa…
Come closer, come pull me closer.

Oye, mami!
Let me get that mocha
Come get a little closer,
And bite me en la boca.
Oye, papi!
If you like it mocha
Come get a little closer,
And bite me en la boca. 2x

Pobesnela,
Ako ti nije dosta toga udvostručiću,
Uvalila sam svoga dečka u veliku, veliku nevolju,
Znaš da te želim
Privlačnost postoji.
Ratata…

Previše si seksipilan,
Ne igraj se jer ja hoću ono pravo,
Vidiš, taj put nije za mene,
Znaš da te želim vezanog ovde.

Slušaj, papi!
Ako voliš moka boju
Priđi malo bliže,
I ugrizi me za usnu. 2x

Pobesnela, pobesnela…
Priđi bliže, hajde privuci me bliže.
Ja sam pobesnela, pobesnela…
Priđi biže, hajde privuci me bliže.

Pobesnela,
Ako ti nije dosta toga udvostručiću,
Pokušavam da se zabavim i
Volim te, ali ti me želiš,
Prvilačna. (ratata)

Previše si seksipilan,
Ne igraj se jer ja hoću ono pravo,
Vidiš, taj put nije za mene,
Znaš da te želim vezanog ovde.

Slušaj, mami!
Daj mi tu moka boju
Priđi malo bliže,
I ugrizi me za usnu.
Slušaj, papi!
Ako voliš moka boju
Priđi malo bliže,
I ugrizi me za usnu. 2x

Pobesnela, pobesnela…
Priđi bliže, hajde privuci me bliže.
Ja sam pobesnela, pobesnela…
Priđi biže, hajde privuci me bliže.

Slušaj, mami!
Daj mi tu moka boju
Priđi malo bliže,
I ugrizi me za usnu.
Slušaj, papi!
Ako voliš moka boju
Priđi malo bliže,
I ugrizi me za usnu. 2x

Rabiosa - Staff Party Hotel Rainbow Paradise

Tidak ada komentar:

Posting Komentar